Locatie nieuws

Kantoorruimte te huur 20-100 m2

Bent u op zoek naar kantoorruimte? Wij hebben dat! Er is momenteel een flexibel in te richten ruimte vrij, die in 3 delen van circa 20-25 m2  kan worden gesplitst, en multifunctioneel te gebruiken is. Er is beschikking over een eigen keuken en toilet en er kan ook gebruik worden… Lees meer

Fysiotherapie en Zorgverzekering

Hoe zit het nu? Fysiotherapie en Zorgverzekering   Veel mensen zijn aan het einde van het jaar bezig met het regelen van de zorgverzekering van volgend jaar. Door alle wijzigingen zien mensen soms door de bomen het bos niet meer. Hierom een overzicht van wat u moet weten over de verzekering… Lees meer

Gezond oud worden

Gezond ouder worden? Hoe doe je dat?  Kijk eens voor tips op de volgende poster: poster-neem-de-stap-voor-ouderen Uw huisarts kan u verder op weg helpen, in samenwerking met de apotheek, over uw medicijngebruik. Onze fysiotherapeuten kunnen u helpen met valpreventie, om te voorkomen dat u valt en om te leren hoe… Lees meer

Veel gestelde vragen

 

Wat is het telefonische spreekuur?

U kunt op werkdagen tussen 8.00 en 12.00 uur de centrumassistente bellen met de vraag of de huisarts u terug wil bellen. De centrumassistente zal u altijd vragen waar u de huisarts over wilt spreken. Vaak kan de centrumassistente namelijk uw vraag beantwoorden en hoeft u niet op een telefoontje van de huisarts te wachten. Soms is het nodig om van tevoren enkele gegevens bij de hand te hebben.

 

Heb ik in het gezondheidscentrum een eigen huisarts?

De huisartsen in ons centrum hebben ieder eigen patiënten. De meeste huisartsen werken parttime in het gezondheidscentrum. Het kan gebeuren dat op de dag dat u met spoed een huisarts nodig hebt, juist uw huisarts niet aanwezig is. Eén van de andere huisartsen zal u dan helpen. Als uw vraag geen spoed vereist, proberen de centrumassistentes zo snel mogelijk een afspraak bij uw eigen huisarts te plannen.

 

Waarom wil de centrumassistente aan de telefoon zoveel van mij weten?

De centrumassistentes vervullen een zeer belangrijke rol bij de planning van de verschillende spreekuren die er in het gezondheidscentrum zijn. Daarom zullen zij u verschillende vragen stellen over uw klacht (triage) om de urgentie in te kunnen schatten en u op het juiste spreekuur te kunnen inplannen. In sommige gevallen kunnen zij ook zelfstandig, of in overleg met de huisarts advies geven, zodat u niet naar het gezondheidscentrum hoeft te komen.

 

Geeft mijn eigen huisarts een gezondheidsverklaring?

Voor een medische verklaring kunt u terecht bij een andere dan uw eigen huisarts. U kunt hiervoor overleg plegen met uw huisarts.

 

Hoe krijg ik een verwijskaart?

Een verwijskaart wordt uitgeschreven door de huisarts. De eerste keer dat u er om vraagt, zal dit altijd in overleg met de huisarts gaan.

 

Kan ik een keuring door mijn huisarts laten doen?

Voor verschillende soorten keuringen, zoals rijbewijskeuringen, sportkeuringen, verzekeringskeuringen kunt u bij de huisarts terecht. Maak hiervoor een afspraak met de centrumassistente.

 

Waar kan ik terecht met vragen over mijn factuur?

Uw vragen over uw factuur kunt u tussen 9.00 – 13.00 uur stellen bij onze administratie, welke is gevestigd aan het Vlissingenplein 1, 3086 GZ te Rotterdam. Telefoon: 010 – 291.64.42.

 

Copyright © 2017 Stichting Boog